Conditii garantie


Produsele cumpărate prin intermediul saniclas.ro sunt noi, in ambalaje originale și beneficiază de garanție conform prevederilor legale și politicilor producătorilor.
Garanția nu se extinde asupra materialelor consumabile. 
Dacă in momentul recepției constatati lipsa certificatului de garanție al produsului, va rugam sa anuntati acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea produsului,
pe adresa de email office@saniclas.ro . Orice sesizare ulterioară nu va fi luată in considerare. 

Produsele cumpărate prin intermediul site-ului saniclas.ro.ro pot fi insoțite de două tipuri de certificate de garanție: (1) certificate de garanție emise de
producător / importator sau (2)certificate de garanție emise de SC BODY IMPEX SRL, societate ce opereaza site-ul. 
(1) In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai
apropiat centru de service menționat in certificatul de garanție. Acest centru, autorizat de către producător / importator, va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii
garantiei. In acest caz, modalitatea de acordare a garanției cat și condițiile de garanție inscrise in aceste documente de garanție, inclusiv modalitatea de transport,
prevalează asupra condițiilor de garanție publicate pe acest site. 
(2) Produsele cu certificate de garanție emise de SC BODY IMPEX SRL se vor soluționa in service-uri partenere SC BODY IMPEX SRL,
dupa testarea și evaluarea defectului. Transportul produselor pentru care garantia a fost solutionata este oferit cadou de saniclas.ro. 

Cum se inregistreaza o cerere de garantie: 

Cumparatorul este rugat sa completeze o cerere de garantie, la care are acces din contul sau de client. Cumparatorul trebuie sa se logheze in contul personal de pe
magazinul saniclas, sa acceseze sectiunea “Garantie / Retur” si sa adauge o cerere, selectand numarul de comanda si produsul pentru care depune solicitarea.
Dupa completarea tuturor informatiilor, Cumparatorul va primi un mesaj automat care ii confirma inregistrarea solicitarii cu un numar de inregistrare

Daca toate campurile au fost completate corect, Cumparatorul va primi in 24 (maxim 48) de ore lucratoare, un mesaj de aprobare a cererii si detaliile de preluare
ale produsului. Pentru cererile aprobate site-ul Saniclas va trimite un curier la adresa indicata in cererea de garantie. Cumparatorul este rugat sa se asigure
ca trimite coletul in conditiile mentionate mai jos si cu numarul de inregistrare al cererii este trecut pe documentul de transport. 

Cumparatorul poate urmari starea solicitarii sale in contul personal. 

Cumparatorii care nu au cont confirmat pot trimite un mesaj pe adresa de email office@saniclas.ro, cu mentiunea ca aceste mesaje vor fi procesate dupa procesarea
mesajelor primite din conturile confirmate de client, iar timpul de raspuns se poate prelungi. Acesti cumparatori (care nu si-au confirmat contul la achizitie)
isi pot confirma contul inainte de plasarea cererii. Asistenta pentru confirmarea conturilor se poate obtine de la departamentul de Relatii cu Clientii ( 0746.773.773). 

Pentru a putea beneficia de garanție, la trimiterea in service, produsul trebuie sa fie insotit de: 

- factura de achiziție a produsului in original (sau o copie a acesteia);
  • - certificatul de garanție comercială in original, completat corect cu toate datele;
  • - descrierea pe scurt a defectului reclamat.
  • - toate documentele referitoare la garantie emise de producator sau importator, livrate impreuna cu produsul in ambalajul original
  • ( ex: warranty Card , Warranty Information etc.) chiar daca acestea nu sunt completate.

- Este recomandabil ca produsul sa fie trimis in service in ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport.
- Produsele deteriorate in timpul transportului datorită ambalării necorespunzătoare nu vor fi primite in garanție. 
- Produsele sunt identificate in certificatul de garanție comercială pe baza denumirii comerciale,
a codului și a numărului de serie unic (Serial Number - S/N), acolo unde exista.
- Ștergerea seriei (Serial Number - S/N) parțială sau totală de pe produse, ruperea, deteriorarea, modificarea sau indepartarea
etichetelor de identificare sau sigiliilor de garantie duce la pierderea garanției. Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției.
- Nu putem elibera duplicate pentru certificatul de garanție.
- Termenul de garanție specificat in certificatul de garanție comercială incepe de la data facturării și se prelungește in mod corespunzător
cu durata de nefuncționare, calculată ca intervalul din momentul inregistrării in unitatea de service (data intrării in service) ,
pană la aducerea produsului in stare de utilizare normală
(moment in care veti fi anunțat printr-un e-mail in vederea ridicării produsului reparat). 
- Siguranta produsului trimis in service este in intregime responsabilitatea Cumparatorului.
- Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru ambalarea sau transportul defectuos al produselor pe ruta Cumparator-Vanzator. 

Garantia se acorda fie prin repararea produsului, stornarea sau inlocuirea sa. Inlocuirea se face in limita stocului existent sau la reinnoirea stocului. 
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie pot fi inscrise atat in certificatul de garantie original cat si in documente separate.
Aceste documente devin parte integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu durata in care produsele s-au aflat in service,
calculata pana in ziua notificarii solutionarii acestora catre Cumparator. 

Solutionarea defectului este anuntata clientului prin e-mail (pe baza datelor inscrise in Fisa de intrare in service).
In cazul in care Beneficiarul refuza primirea produsului sau nu raspunde la mesajul respectiv in termen de 15 zile calendaristice, produsul se va considera
abandonat si nu va mai putea fi revendicat. 

Conditii de neacordare a Garantiei

Garantia NU se acorda produselor, partilor de produs sau componentelor care, in opinia noastra sau a service-ului autorizat (mentionata in scris)
s-au defectat datorita: 

  • greselilor de instalare, setare si / sau intretinere;
  • neglijentei sau neatentiei (neobservarea sau nerespectarea informatiilor din instructiunile de utilizare);
  • manipularii necorespunzatoare, (lovituri, crapaturi, ciobiri), 
  • utilizarii produselor in conditii neadecvate (calitatea necorespunzatoare a apei, prize fara impamantare , tensiuni de alimentare necorespunzatoare,
  • supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, in conditii de umiditate, praf, noxe,
sub actiunea substantelor chimice etc.
  • interventiilor mecanice sau plastice asupra produselor de catre persoane neautorizate;
  • schimbarii starii originale a aparatului cauzata de pastrarea in conditii improprii si de intemperii;
  • accidentelor mecanice, electrice, electromagnetice, chimice etc (componente/piese arse sau plesnite, surse defecte, patrunderea de lichide,
metale sau alte substante in interior);
  • instalarii de software si aplicatii neautorizate de catre producatori (in cazul telefoanelor mobile).

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei (datorate convingerii eronate ca ar exista un defect), Cumparatorul este obligat sa achite
contravaloarea manoperei de investigare
a produsului fixata la valoarea de 100 Lei inclusiv TVA per reper reclamat si costul de transport pentru returnarea produsului respectiv prin curier.
Pentru produsele expediate in service care au ca rezultat final "defect nemanifestat", "teste ok" sau "anularea garantiei", costul transportului va fi suportat de Cumparator. 

Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru pierderea informatiilor sau orice alte prejudicii, singura obligatie fiind aceea de a repara sau inlocui
echipamentul defect (sau partile acestuia), in conditiile legale mentionate in Termeni si Conditii si in aceasta pagina. 
In nici unul din cazurile de defectare ale produselor, Vanzatorul nu se poate face responsabil pentru: deblocarea echipamentelor protejate prin parola de Cumparator,
pierderea datelor, informatiilor sau setarilor, precum si orice prejudicii ce ar putea surveni in urma acestor pierderi.
 

Produsele RESIGILATE din oferta Saniclas.ro

Produsele resigilate sunt produse cu ambalaj original deschis, perfect funcţionale, testate de către departamentul nostru tehnic.
Există posibilitatea in anumite cazuri ca ambalajele acestor produse sau a accesoriilor lor să prezinte mici deteriorări.
De asemenea, aceste produse pot prezenta uşoare urme de uzură, ca de exemplu zgarieturi superficiale.
Toate aceste deficienţe estetice sunt menţionate in descrierea produsului respectiv.
Promoţiile de care beneficiază produsele noi nu se aplică produselor resigilate.
Modalităţile de cumpărare, livrare şi plată pentru produsele resigilate sunt aceleaşi ca şi in cazul produselor similare noi, sigilate.
Deoarece aceste produse resigilate beneficiază de preţuri reduse faţă de produsele similare sigilate, in anumite cazuri este posibilă oferirea unei perioade
de garanţie comercială mai mică, specificată ca atare in descrierea produsului respectiv. 
Produsele resigilate nu se pot returna avand ca motivaţie unul sau mai multe aspecte menţionate in descrierea produsului respectiv.